Wat doe je als je na jaren van ondernemen nog steeds geen partner hebt kunnen vinden die je boekhouding kan doen zoals jij dat wilt? Dan ga je kijken of je het zelf kan. Met dit uitgangspunt is Bookd ontstaan. Een nieuwe administratiekantoor dat boekhouding en administratie zoveel mogelijk uit handen neemt, helpt met automatisering en de juiste keuze en koppelingen van diverse software. Hun keuzes helpen je om beter en efficiënter te ondernemen door altijd je cijfers eenvoudig up to date te houden en inzicht te krijgen in je resultaten.
Vereenvoudigen staat centraal
Bij Bookd is een duidelijke en heldere missie die in alles wat ze doen terug blijft komen: vereenvoudiging. De huisstijl en het logo zijn hierop afgestemd. Met intelligente humor en een knipoog word het stoffige imago van de boekhoudkantoren volledig weggeblazen. Dit is een jong bedrijf dat dingen net even anders doet en lekker wil opvallen.
Dit doet het merk met een minimalistisch logo en een merkbelofte die een brutaal is. Het uiteindelijke logo is niets meer dan de twee balkjes uit de B ban Bookd. Toch symboliseert het meer. Het zijn twee balken uit een grafiek die groei en een stijgende lijn tonen. Het is een stempel: als ingeboekt. Het straalt snelheid uit en eenvoud en zorgt voor universele herkenbaarheid.