HET PROBLEEM

De markt van merkcommunicatie bestaat uit heel veel verschillende specialismes. Wanneer je zelfstandig een merk wil opbouwen kom je al snel in aanraking met allerlei termen die je niet kent.

Je bent voor advies vaak afhankelijk van mensen die je van alles willen aanbieden… Wat is dan slim? Hoe weet je wat je nodig hebt? Hoe kan je überhaupt vertellen wat je wilt als je niet eens weet wat er mogelijk is?

INSPIRATIEBRON

voor mijn werk

Grote merken werken met uitgebreide handboeken. De volledige identiteit van het bedrijf én merk worden hierin stap voor stap als DNA vastgelegd met heldere richtlijnen.

Waarom handboeken?

Met handboeken kan je eenvoudig samenwerken met – en wisselen van – partners in de communicatie. Zo houd je zelf de macht in handen en blijft alles één overzichtelijk geheel, zelfs wanneer er veel mensen samen aan jouw merk werken.

Ik geloof dat iedereen baat heeft bij deze manier van samenwerken.  Daarom ben ik op zoek gegaan naar een manier waarop ik dit voor alle ondernemers betaalbaar en toegankelijk kan maken…