CREATIEF SAMENWERKEN

Hoe ontwikkel en groei je als creatieve ondernemer zonder mensen in loondienst te nemen of zelf in loondienst te gaan?

Ik geloof in samenwerkingen waarbij iedereen zijn eigen vrijheid houdt. Om dit te realiseren ben ik op zoek naar een groep creatieve specialisten.

Werk jij zelfstandig en wil je dit graag zo houden? Doe mee en help bouwen aan een netwerk waarin we opdrachten (en opdrachtgevers) anders aanpakken. Projecten waarin een goed plan, haalbare planning, samenwerking en heldere communicatie centraal staan.

Wil jij ook klanten die goed voorbereid zijn en duidelijke kennis hebben van wat ze willen, hoe ze dit gaan bereiken en wat hiervoor nodig is? Wil je samen eenvoudiger grotere opdrachten uitvoeren en concurreren met de grotere bureaus? Ik ga graag met je in gesprek. Onder het genot van een kop koffie of thee kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Waarom met mij samenwerken?

Ik heb al jaren ervaring als webdesigner, fotograaf, SEO specialist, copywriter en vormgever met een eigen reclamebureau en weet daardoor als geen ander welke informatie nodig is om efficiënt te kunnen werken. Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik plannen maken echt het allerleukste vind om te doen. Dus daar wil ik mij meer op kunnen richten. Daarom maak ik alleen nog handboeken en ontwerp huisstijlen, waarmee ik de basis schep voor een merk.

Ben je op zoek naar beter werk waarbij je jouw specialisme kan behouden en je als ondernemer verder kan ontwikkelen? Wil je ook het liefst zoveel mogelijk bezig zijn met wat je echt leuk vindt? Mijn werkwijze en handboeken maken het makkelijker en leuker om samen te werken. We worden er allebei beter en sterker van!

Hoe werkt dit?

Klanten die geen helder verhaal hebben in merk en/of bedrijfscommunicatie verwijs je vooraf door naar mij. Hierbij hoef je alleen aan te geven dat ik kan helpen om de basis van het merk te vast te stellen. Als de klant een intake heeft gedaan en een opdracht bij mij af neemt staat een beloning van €100,- tegenover voor jou. Eenmaal klaar, dan komt de klant weer terug naar jou met een goed plan én een heldere briefing.

Zo word je er beter van

  • Haal grotere en uitdagende opdrachten binnen
  • Trek klanten aan die realistische verwachtingen hebben
  • Werk met goed voorbereide klanten die weten wat ze van jou kunnen willen
  • Maak gebruik van elkaars netwerk en kennis
  • Vind meer klanten die jouw specialisme het geld waard vinden
  • Schrijf makkelijker en eerlijk volledige offertes uit
  • Ontvang alle informatie en richtlijnen voor het merk en de bedrijfscommunicatie in handboeken

Ik ben de schakel tussen opdrachtgevers en creatieve uitvoerders. De drijfveer voor ondernemers die laat zien…

Hoe sterke merken werken